Onze werkwijze
Wil je weten wat de Gacha Planner toevoegt aan jouw business? Maak een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking. We laten je graag de mogelijkheden zien en luisteren naar jouw specifieke wensen en eisen voor een online planner of resourcemanagementtool. Weet je nog niet precies wat het beste werkt in jouw situatie? Wij denken mee en adviseren je op basis van onze kennis en ervaring.
Na de afspraak sturen we je een offerte en na akkoord, richten we jouw unieke Gacha Planner in. Dan volgt de testfase en oplevering van de planner.
​
Na oplevering blijf je bij ons top of mind: we zorgen ervoor dat je security in orde is en blijft, regelen backups en houden de performance in de gaten.
demo
Een eerste indruk van de Gacha Planner krijg je door onze demo op locatie of via video call.
inventarisatie
We inventariseren jouw wensen en eisen voor de invulling van jouw Gacha Planner.
offerte
Op basis van de inventarisatie, ontvang je van ons een offerte op maat.
inrichten
Na akkoord, richten wij jouw Gacha planner in zoals overeengekomen.
testen
In de testfase testen wij en test jijzelf.
oplevering
We leveren de Gacha Planner op: jouw klanten kunnen nu 24/7 zelf een afspraak inplannen.
onderhoud
Na oplevering zorgen wij voor de benodigde updates.
In ontwikkeling
Ieder bedrijf is in ontwikkeling. Heb jij na oplevering nieuwe wensen? Laat het ons weten en wij passen de Gacha planner voor je aan.
Ook wij blijven onze Gacha Planner continu ontwikkelen. Onze klanten profiteren daar als eerste van. Zo zijn we bijvoorbeeld bezig met het verbeteren van gebruiksreporting. Heb jij feedback op de Gacha Planner? Laat het ons weten en wij kijken hoe we dit kunnen verbeteren.